طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ

تعریف کلمات کلیدی در جوملا

تعریف کلمات کلیدی در جوملا


طراحی سایت تک سیستم


جستجوگر ها برای برسی وب سایت ما نیاز به یک سری اطلاعات از سورس برنامه نویسی ما دارند که در شکل ظاهری یا #UI به دنبال آن نمی گردند .  خوب اولین کاری که یک طراح سایت یا کسی که سئو سایت انجام می دهد،این هست که متا تگ ها را در سورس وب سایت خودش استفاده کند  به همین دلیل در این چند ساله به وفور دیده شده است که خیلی از طراحان وب سایت بدون اینکه اطلاعاتی را در این مورد داشته باشند به صورت اشتباه هنگام طراحی سایت از این برچسب ها استفاده کردند و به جایی که باعث پیشرفت وب سایت شوند باعث شکسته شدن اطلاعات برای جستجوگر ها می شوند .

  متا تگ ها در دید جستجوگر ها

با توجه به پیشرفت سریع متا تگ ها در طراحی سایت ها این عامل باعث مشکلات بسیار زیادی شد از جمله سوء استفاده خیلی از مدیران وب سایت هنگام طراحی سایت با قرار دادن کلمات و اطلاعات نامرتبط در بین این تگ ها که دوست داشتن بازدید های زیادی رو با تقلب به وب سایت خودشان فراخوانی کنند که گوگل و دیگر جستجوگر ها دیگر علاقه زیادی به تقب و گمراه کردن کاربر نداشتن به همین دلیل کمی در الگوریتم های جستجوگر ها تغییراتی اعمال گردید .

 در این مقاله سعی ما بر این است که به صورت مختصر و مفید به شما آموزش دهیم که در هنگام طراحی سایت به چه صورت از کلمات کلیدی در جوملا به صورت صحیح استفاده کنید.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دو گزینه با رنگ قرمز مشخص شده است :

طراحی سایت تک سیستم

 گزینه ی اول که تو ضیحات کلی نام دارد و یا در برخی ورژن های جوملا فارسی توضیحات متا نام دارد برای سئو سایت هنگام طراحی سایت بسیار اهمیت دارد و اطلاعات موجود در آن به موتور های جستجو گر کمک می کند که به راحتی متوجه شود این صفحه ایجاد شده در سایت شما چه هدفی دارد و در مورد چه مبحثی توضیح می دهد.

این گزینه در تمامی صفحات سایت شما موجود می باشد به این صورت زمانی که شما یک مطلب جدید برای وب سایتتان ایجاد می کنید در سمت چپ صفحه در قسمت تنظیمات توضیحات کلی و یا در برخی نسخه های جوملا توضیحات متا نام دارد باید در قسمت توضیحات کلی و یا توضیحات متا خلاصه ای از مطلبی را که قصد دارید ایجاد کنید بنویسید یعنی یک توصیف کلی از مطلبی که قصد ایجاد آن را دارید،این مسئله در سئو سایت شما نیز بسیار حائز اهمیت است.

قسمت بعدی که توضیح می دهیم در عکس با عنوان کلید های تفسیری که در برخی نسخه ها کلید وا ژه های متا  نام دارد:

طراحی سایت تک سیستم

 در این قسمت نیز کلمات کلیدی که مربوط به مطلبی که قصد ایجاد آن را دارید می نویسیم به طور مثال اگر مطلبی که می خواهید ایجاد کنید در مورد سئو سایت می باشد سئو و سئو سایت ،بالا آمدن در موتور های جستجوگر از جمله کلمات کلیدی مر بوط به این صفحه می باشد که در قسمت توضیحات متا باید استفاده شود.

نتیجه کلی آن که برای ایندکس شدن بهتر مطالب و سئو سایت برای موتور های جستجوگر پیشنهاد میکنیم که در زمان ایجاد هر مطلب , برای آن کلمات کلیدی و توضیحاتی در نطر بگیرید. برای این کار , در زمان افزودن یک مطلب جدید به طریق زیر عمل کنید:

       ویرایش/افزودن مطلب > تنظیمات توضیحات تکمیلی > بخش تضیحات تکمیلی و کلیدهای تفسیری

بهتر است که در هنگام طراحی سایت و ایجاد مطالب جدید برای هر مطلب به این  نکات بسیار توجه کنید.

منبع:‌سایت تک سیستم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی