طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سئو ( SEO ) و بهینه سازی سایت - چیست؟

سئو ( SEO ) و بهینه سازی سایت - چیست؟

http://www.takpc.net/images/sw.jpg


کلمه سئو ( SEO ) برگفته شده از 3 کلمه Search Engine Optimization  و معنی فارسی آن بهینه سازی صفحات وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد.

که موتورهای جستجو ماننده گوگل برای اینکه در نتایج جستجو یک کاربر صفحات وب سایت شما را به او پیشنهاد دهند استاندارد های خواصی را مشخص کرده اند که اگر طراحی وب سایت شما بر اساس آن استاندارد ها باشد وب سایت شما را به عنوان یک سایت معتبر به بازدیدکننده پیشنهاد می دهد.

توضیح ساده تر این است به مجموعه فعالیتهای تخصصی که بر روی وب سایت شما صورت می گیرد تا وب سایت شما در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار گیرد را بهینه سازی سایت یا به اصطلاح سئو می گویند که نتیجه آن افزایش رنکینگ و افزایش بینندگان پایگاه اینترنتی شما خواهد بود.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو که امروزه یکی از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی است ، بعنوان روش جذب این بازدیدکننده هدفمند، با شناسایی، پیاده سازی و اجرای الگوریتم های مورد نظر موتورهای جستجو در سایتها ، نقش مهمی در جذب کاربران به سایتها و تبدیل آنان به مشتری ایفا می کنند.


منبع:‌سایت تک سیستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی