طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت
دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ب.ظ

رنگ مناسب در طراحی سایت


رنگ مناسب در طراحی سایت





همانطور که می دانید، بحث داشتن یک وب سایت خوب تنها محدود به مسائل فنی و کاربردی آن نمی باشد. اگر چه رعایت استانداردهای طراحی سایت و سئو سایت و نیز محتوای سایت شرط لازم برای داشتن یک وب سایت ایده آل است، اما موارد دیگری هم وجود دارند که در صورت رعایت نکردن آن ها، بازدید کننده علاقه ای به بازگشت دوباره به وب سایتتان نشان نخواهد داد.رنگ بندی سایت یکی از مهم ترین فاکتورها برای جلب نظر بازدید کننده محسوب می شود در نتیجه زمان طراحی سایت به این مسئله بسیار توجه نمائید.

 شاید شما بهترین و جدیدترین محتوا را در سایت خود داشته باشید، یا از نظر فنی امکانات فوق العاده ای را طراحی سایت کرده باشید، اما استفاده از ترکیب رنگ نامناسب ممکن است به عدم موفقیت وب سایت شما منتهی شود. تصور کنید رنگ زمینه صفحه سایت شما فیروزه ای باشد و نوشته های روی آن با رنگ سفید نمایش داده می شوند؛ مطمئن باشید اکثر افرادی که به این صفحه مراجعه می کنند قید خواندن مطالب را می زنند و شاید سایت شما سمبل یک وب سایت زشت در انجمن هاو گروه های اینترنتی شود.





 رنگ بندی سایت شما باید متناسب با زمینه کاری وب سایت باشد
در نظر گرفتن زمینه کاری شما در رنگ بندی سایت زمان طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. سایتی که مرتبط با کودکان است با سایتی که مربوط به تکنولوژی است تنها در محتوا متفاوت نیستند. بدون شک بازدید کننده وقتی محیط سایت را متناسب با اهداف سایت مشاهده می کند، بسیار بیشتر اعتماد خواهد کرد.

ضرورت لوگو
لوگوی سایت مهمترین تصویری است که کاربر در سایت شما مشاهده خواهد کرد. لوگو کوتاهترین، ساده ترین و مختصر ترین راه برای شناسایی وب سایت شماست.در زمان طراحی سایت پایه و اساس ترکیب رنگ سایت خود را از لوگو الهام بگیرد.

 سایه روشن را فراموش نکنید
در کنار انتخاب رنگ، می توانید برای اجزای سایت سایه اضافه کنید. البته بحثی بین طراحان سایت وجود دارد و عده ای با استفاده از سایه مخالف هستند. اما بدون شک قرار دادن سایه می تواند طرح را طبیعی تر کند و حتی سایت شما سه بعدی به نظر برسد.

بهتر است انتخاب رنگ بندی مناسب را برای طراحی سایت خود جدی بگیرید و کمتر از رنگهای تکراری استفاده کنید!
در ادامه شما را با چند نرم افزار آشنا می کنیم که در زمان طراحی سایت می تواند به شما بسیار کمک کند:
culer-1:
در سال های اخیر، شرکت ادوبی تلاش های زیادی برای ورود به تکنولوژی های مرتبط با وب کرده است. کولر را می توان یکی از بهترین ابزارهای انتخاب و مدیریت رنگ دانست. در کولر، می توانیم به سادگی و فقط با انتخاب یک رنگ، سایر رنگ های وب سایت را با رعایت استانداردها دریافت کنیم.
ترکیب رنگ های از پیش تعریف شده و امکان ذخیره سازی تنظیمات از دیگر مشخصات این ابزار مفید است. امکانات کولر به همین ها محدود نشده اند. اخیرا امکان انتخاب رنگ سایت هوشمند از داخل تصویر نیز فراهم شده است.
علاوه بر امکانات فوق، ادوبی کولر مخصوص سیستم عامل iOS و API کولر هم منتشر شده اند که در کنار انجمن تخصصی آن، تمامی نیازهای طراح وب سایت در زمینه رنگ را پوشش می دهد.
2- Colr.org:
Colr.org ابزاری ساده و مفید است که می توانیم با آپلود تصویر خود، رنگ های مورد نظر را با امکان ویرایش انتخاب کنیم. علاوه بر این امکان، می توانیم با وارد کردن آدرس وب سایت مورد نظر، رنگ هایی که در آن استفاده شده است را به تفکیک فایل های CSS مشاهده نماییم.

3- Colour Lovers:
Colour Lovers را می توانیم یک شبکه اجتماعی در زمینه رنگ نام گذاری کنیم. اشتراک گذاری، ثبت تعداد بازدید، تعداد افرادی که آن را پسندیدند و امکان قرار دادن دیدگاه مواردی است که در این ابزار وجود دارد. علاوه بر رنگ و ترکیب رنگ، انواع بافت با گروه بندی های مناسب قرار گرفته است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی