طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت

نکاتی که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار دهید:


1 -  یکی از اصول مهم برای طراحی سایت این است که شما باید بدانید که سایت خود را برای چه کسانی طراحی می کنید. مخاطبان و بازدیدکنندگان وب سایت همیشه از بالاترین اولویت برخوردار هستند و بایستی طراحی وب سایت را با توجه به نیاز آنها طراحی کرد. همچنین شما باید با طراحی سایت اصولی ، نیازهای آنان را فراهم نموده و قبل از طراحی سایت ، مشتریان بالقوه سایت خود را شناسایی نمایید.

2 - مخاطبان شما هیچ شناختی نسبت به شما و کارهایی که در وب سایت خود انجام می دهید ندارند، پس آنها را با سخنان دست و پا شکسته، سخنان پیچیده و بی معنی، عبارات تکنیکی، تخصصی و کلمات کلیشه ای بمباران نکنید.
 به محصولات و خدماتی که  عرضه می کنید نگاهی نزدیک و دقیق تر داشته باشید، سپس برای بازدیدکنندگان سایت خود با زبان ساده شرح دهید که دقیقاً چه کاری انجام می دهید و چه خدماتی به آنها ارائه می نمایید.
صفحه اول وب سایت خود را خیلی شلوغ و پر از تصاویر متحرک نکنید و اگر از تصاویر استفاده می کنید سعی کنید روی تصاویر  توضیحات چند کلمه ای در مورد خدمات خودتان باشد.
3 - امروزه محتوا نقش بسیار مهمی را در طراحی سایت ایفا می کند. خصوصاً این مسئله در تغییرات الگوریتم های گوگل هم نقش اساسی داشته است. به همین علت شما باید محتوایی جدید و مناسب داشته باشید. با بروز رسانی محتوای سایت می توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید. پس در هر وب سایتی که طراحی می کنید، یک قسمت اخبار و یا Blog در نظر بگیرید.
4 - بعضی از وب سایت ها هنوز بر استفاده از Flash پا فشاری میکنند، غافل از این که استفاده از فلش یک اشتباه بزرگ در طراحی سایت می باشد.
فایل هایFlash ، می توانند ضربه بزرگی به روند فروش کلی سایت بزنند. یک دلیل این است که موبایل ها، فایل های Flash را پشتیبانی نکرده و قالبیت خواندن آنهارا ندارند. این در حالی است که حجم ترافیک قابل توجهی از این طریق به سایت ها می آید و این خود دلیلی است اساسی برای استفاده نکردن از فایل های Flash.


منبع: سایت تک سیستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی