طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت


بهینه سازی وب سایت امروزه به علم تبدیل شده است. یکی از مهترین پارامترهای موجود در طراحی سایت ارتباط سایت با موتورهای جستجو گر اینترنت و گوگل رنکینگ بالا است . اگر سایت شما در موتورهای جستجو گر اینترنت رتبه بالایی نداشته باشد کاربران نمی توانند سایت شما را پیدا کرده و از خدمات شما استفاده کنند. بنابراین ما بر اساس آخرین تکنیکهای بهینه سازی سایت و الگوریتم موتورهای جستجوگر اینترنت نسبت به تغییر مطالب و شیوه های طراحی وب سایت شما اقدام کرده و پس از 3 الی 6 ماه شما را در صفحات اول Google و دیگر موتورهای جستجو گر معروف اینترنت قرار خواهیم داد.

بهینه سازی رتبه وب سایت در موتورهای جستجوگر فرآیندی بسیار ارزشمند است که باعث افزایش قابل توجه بینندگان وب سایت خواهد شد. از طرفی به دلیل اینکه کسانی که به دنبال اطلاعات مورد نظر میگردند به سایت شما راهنمائی خواهند شد بهینه سازی سایت بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روشها از قبیل تبلیغ در روزنامه، سایتهای تبلیغاتی و یا تبلیغ از طریق پست الکترونیک داراست.
همچنین به دلیل اینکه کاربر مورد نظر دقیقا به دنبال محصول و یا خدماتی است که شما سایت خود را برای آن بهینه سازی کرده اید در این روش شما کاربران هدفمند را به سایت خود راهنمایی می کنید و در واقع بالاترین بازدهی را به ازای بازدیدکنندگان سایت خواهید داشت

فاکتورهای سئو سایت و بهینه سازی سایت عبازتند از :

1 - تولید محتوای مفید برای کاربران
2 - فعالیت و اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف
3 - دریافت لینک یک طرفه از سایت های مرتبط با موضوع
و ... موارد ذکر شده  اصول کلی سئو سایت می باشند و موارد و نکات ریز بسیاری وجود دارد که بعدا به آنها می پردازیم .
فرقی نمیکند که یک تازه وارد به سوی  بازاریابی آنلاین هستید یا یک حرفه ای، این سوالات ممکن است در هر حالی شما را به فکر وادارد. این اتفاق همیشه به خاطر کم کاری و یا ندانستن نیست بلکه یک اشتباه ساده و قابل جبران در قدم برداشتن فرد به سمت بازاریابی است.


منبع:‌سایت تک سیستم

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی