طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

سئو سایت

سئو سایت

http://www.takpc.net/images/seo3.jpg

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:
سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) به معنای فریب موتور‌های جستجو با روش‌های نادرست نیست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.

به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو سایت داخلی عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب
و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل).
انتخاب دامنه مناسب برای بهینه سازی سایت 1. در ابتدا ما فرض میکنیم که شما هنوز سایت را راه اندازی نکرده اید شما از همین الان باید سئو سایت را شروع کنید اسم یا دامنه ای که برای سایت تان انتخاب میکنید میتواند در سئو سایت و نتایج جستجو ها بسیار موثر باشد زیرا موتور های جستجو مانند گوگل دامنه سایت را ترجمه میکنند و باید دقت کنید که دامنه ای که انتخاب میکنید به موضوع سایت نزدیک باشد و در عین حال کوتاه و مختصر و تلفظ آن آسان باشد طوری که برای کاربران تان حفظ کردن آن آسان باشد این موضوع شاید به بهینه سازی مربوط نباشد اما نکته بسیار مهمی بود.آموزش سئو قالب   2.سئو قالب و متا تگ ها  , این بخش خیلی مهم است و تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت دارد و باید مطمئن شوید که قالب شما از متا تگ های کلمات کلیدی و توضیحات برخوردار باشد البته متا تگ های دیگری هم و جود دارد اما این دو مهم تر هستند کلماتی که در عنوان سایت استفاده میکنید باید مختصر باشند و دقیقا گویای موضوع سایت شما باشند  . بهترین کار این است که سایت خود را با مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس بسازید و در این صورت میتوانید از افزودنی های مختلف برای بهینه سازی سایت استفاده کنید که هم بسیار ساده است و هم بسیار حرفه ای میباشد.

 بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو سایت هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو سایت باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است.


منبع: سایت تک سیستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی