طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت

تک سیستم- طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات در اینترنت

طراحی سایت- سئو سایت-پشتیبانی سایت
شرکت تک سیستم ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سایت- سئو سایت- پشتیبانی سایت- تبلیغات رایگان در اینترنت
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ

طراحی سایت محبوب برای موتور های جستجوگر

طراحی سایت محبوب برای موتور های جستجوگر

طراحی سایت


بهینه سازی وب سایت , سئو سایت برای موتور های جستجوگر اقدامی است که برای بهبود ارتقا دید یک وب سایت یا صفحه وب از نظر موتور های جستجوگر  لازم و ضروری می باشد،به طور کلی وب‌سایت هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.


 تاریخچه ای که می توان در این خصوص عنوان کرد به این گونه است که :علم سئو سایت در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط وب مستر ها و مدیران سایتهای بزرگ شروع شد. در ابتدا همه وب مسترها می بایست تمام صفحات خود را برای آمدن خزنده ها به سایت آنها ثبت می کردند تا در نهایت صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شد. امروزه با رشد اینترنت فروش از طریق اینترنت هم افزایش یافته است.

در زیر نکاتی را شرح می دهیم که بتوانید در طراحی سایت خود برای موتور های جستجوگر (گوگل ،یاهو ،بینگ...)بهینه سازید:

  اولین گام آن است که شما باید یک دامنه مناسب که با موضوع سایت شما ارتباط دارد انتخاب کنید.

گوگل می تواند نام دامنه شما را ترجمه کند  و فهم کاملی از ارتباط کلید واژه های شما در سایت با نام دامنه استفاده شده داشته باشد،در نتیجه لزومی ندارد Url های استفاده شده در سایت انگلیسی باشد، شما می توانید از Url هایی به زبان فارسی و استفاده کلمات کلیدی متناسب در متن مربوط به آن استفاده کنید.

  • دومین گامی که باید به آن توجه کنید آن است که باید از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند و استاندارد استفاده کنید.

این سیستم ها به شما کمک می کنند با نصب افزونه های قدرتمند برای سئو سایت خود را ساده تر بهینه سازید،وردپرس، جوملا و دروپال از جمله سیستم های های مدیریت محتوای است که در طراحی وب سایت افزونه(Plugins) های زیادی برای سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارند.

موتور های جستجوگر به سمت سایت های حرفه ای جذب می شوند به طور مثال سایت هایی که در طراحی سایت از زبان برنامه نویسی به روز تری دارند مثلا استفاده از CSS3 و HTML 5 در طراحی سایت  را به گونه ای انجام دهید که استفاده از سایت برای کاربر و موتور های جستجوگر راحت و ساده باشد یعنی کاربر به راحتی به مطلب مورد نظرش در سایت دسترسی داشته باشد و یا اینکه برای موتور های جستجوگر به طور مثال اگر عکسی در وب سایت خود درج می نمادید حتما توضیحات مناسبی در کد HTML آن عکس قرار دهید تا موتور های جستجوگر ساده تر بتوانند عکس ها را دسته بندی و پیدا کنند

  • چهارمین گام استفاده از محتوایی مناسب و مفید می باشد

منظور از محتوا مناسب مطالبی است که مربوط به موضوع سایت شما است و برای کاربر نیز مفید زیرا موتور های جستجوگر متوجه این موضوع می شوند که مطلب تولید شده فقط برای تایید آن ها تولید شده است.بهتر است از بروزرسانی های طولانی پرهیز نموده و سایت خود را به طور منظم و مداوم بروز نگه دارید.

  • پنجمین  گام استفاده  از کلمات کلیدی و عنوان های مرتبط و مناسب است.

فونت کلمات کلیدی خود را بزرگتر کنید،برای کلمات کلیدی خود از فرمت متفاوت استفاده کنید.برای اینکه کلمات کلیدی خود را متفاوت از بقیه نمایش دهید از تگ های و استفاده کنید موتور های جستجو می توانند این تک ها را بخوانند و بفهمند که کلماتی که با این تگ ها مشخص شده اند مهمتر از بقیه متن هستند.موتور های جستجو اندازه کلمات را تشخیص می دهند و یه کلمات با فونت بزرگتر نسبت یه بقیه متن اهمیت بیشتری می دهند.

  • ششمین گام آن است که یک نقشه سایت یا sitemap بسازید.

موتور های جستجو نقشه سایت شما را در اولویت قرار می دهند. این کار مستقیماً رانکینگ وب سایت شما در موتور های جستجو را بالا نمی برد اما برای پیدا کردن لینک ها در وب سایت شما کمک می کند.

  • هفتمین گام آن است که وب سایت خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید.


منبع: سایت تک سیستم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی